moser

Direktlänk till inlägg 11 november 2014

Nervös

Av Mari - 11 november 2014 14:18

 

Jobbig dag idag... Inte hela dagen men en kall blöt filt har legat över tillvaron. Jag är nervös inför imorgon. Så nervös att jag mår illa. Imorgon ska jag ha möte med kirurgen. Då får jag svar på alla provtagningar som gjorts samt information om vilka behandlingar som jag ska få. Är så rädd över att få fler dåliga nyheter. Är fortfarande så chockad över allt från förra veckan och den chock som jag fick då. Försöker förbereda mig genom att tänka mig det värsta som kan hända. Men jag vet inte ens vad det kan vara... Spridning så klart. Att behandlingen blir tuffare än jag kan föreställa mig. Att få cellgifter innan operationen. Att tumören sitter illa till. Att den är stor vet jag redan. Att dom kommer operera bort allt, dvs båda brösten hoppas jag på. Vill inte ha nåt kvar där det kan börja växa igen. Måtte jag få information som ändå känns ok, som jag kan hantera. Håll tummarna för mig ❤️

 
 
Ingen bild

Eva

11 november 2014 18:38

Jag håller alla tummar och tår på både mig och Greta!!=) Stor kram fina kusin

 
MammAnn

MammAnn

11 november 2014 20:04

Vår älskade Mari! Jag vill följa dig på bloggen, på din resa i denna j#%^*a sjukdom och i ditt liv med Charlie, Colin och Oliver. Önskar att jag kan vara ett stöd och en tröst för dig/er när ni önskar det. Att vi än en gång ska behöva kämpa med detta känns tungt och skrämmande...... vi ska klara av det ....... tillsammans gör vi det!! En dag i taget! ❤❤❤❤

http://moserbloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mari - 5 oktober 2015 09:42


Halsfluss igen. Mitt immunförsvar är inte vad det borde. Det har varit en tuff period. Dels med de fysiska besvären - immunförsvaret, värken i kroppen, den dåliga orken. Men också den psykiska, vilket leder till att bl.a. sömnen blir lidande. Överla...

Av Mari - 3 september 2015 00:23


Oj vad länge sen jag skrev nåt här... Har inte haft nån lust till att skriva. Det har varit en lång sommar. Hade önskat att den varit bättre än vad den varit men sånt kan man inte råda över. Många tråkiga saker som hänt men som rör människor omkring ...

Av Mari - 24 juni 2015 04:23


Då var det gjort! Gick överlag bra, tycker jag. Var nervös på morgonen, men hade ändå en känsla av att det var rätt beslut att göra det nu. Åkte hemifrån redan kl 05.45 eftersom jag hade första operationstiden för dagen. Jag fick lite lugnande när j...

Av Mari - 22 juni 2015 21:51


Då är det återigen dags att lägga sig på operationsbordet. Denna gång ska äggstockarna tas bort. Väckarklockan är ställd på 04.50 och jag står först på listan för dagen att opereras i Falun. Känns inge vidare att återigen bli däckad, när nu orken än...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<<
November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards