moser

Alla inlägg den 24 november 2014

Av Mari - 24 november 2014 15:42

 

Dagarna har sett ganska lika ut, mestadels har jag ont men ändå med stunder med mer ork. Idag vaknade jag dock med migrän. Aj! Har slarvat med min migränmedicin sen förra veckan. Det har varit så många tabletter att ta så jag har helt enkelt glömt bort mina ordinarie mediciner. Det fick jag paya för idag... Men efter att ha sovit fram till lunch och sen intagit en stark migräntablett så mår jag mkt bättre. Bättre än innan till och med. Känner mig så mycket rörligare i kroppen denna eftermiddag. Jag duschade och klädde på mig utan hjälp, stort!


Annars är det mycket funderingar på helgen och Charlies 7-årsdag. Tyvärr behöver vi dela upp det då jag inte orkar att alla kommer samtidigt. Vi kommer att ha kalas med Olivers föräldrar och syster på lördag, och mina föräldrar och systrar med familjer på söndag. Kalas för kompisarna får bli senare. Dels behöver jag bli lite starkare, och dels vill han ha snöskoterkalas så vi måste väl vänta in lite vitt guld ❄️ Det ska bli mysigt att få lite besök i helgen. Såklart önskar jag att jag var lite mer pigg, men vi får ta det som det är. Huvudsaken att min store lille kille blir firad! Älskade Charlie ❤️

 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<<
November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards