moser

Alla inlägg den 2 december 2014

Av Mari - 2 december 2014 21:13


 

Äntligen krupit ned under täcket. Vaknade med halsont imorse. Kände mig ordentligt risig men efter alvedon och frukost blev det bättre. Avbröt min sjukskrivning igår och har jobbat både igår och idag. Känns skönt att ha vardag igen, det är då jag mår som bäst.


Önskar att kroppen funkade igen. Saknar mina löprundor. Jag har inte ont längre men är ordentligt stel och inte helt läkt i operationssåret. Hoppas att jag kommer att må så pass bra under cellgiftsbehandlingen att jag kommer att kunna springa tidvis. Oliver har för sig att läkaren sa att det inte var tänkbart och att promenader var att föredra. Måste kolla upp om det stämmer.


 

Colin fick feber igen nu på eftermiddagen. Han bad om att få gå och lägga sig kl 17, så fick det bli. Lille gubben! Charlie hostar illa så kanske blir det en hemmadag för dom båda imorgon. Är ordentligt trött på dessa virus. Det har varit en höst med mycket snorande och snörvlande, men kanske blir vårterminen bättre. Brukar vara så.


 

Måste visa min nya mössa och t-shirt jag fått av min vän och granne Tania! Fuck cancer.

Ovido - Quiz & Flashcards