moser

Alla inlägg den 3 december 2014

Av Mari - 3 december 2014 21:45

 


Blev en dag med lillkillen. Vi hade en jobbig natt där han hade hög feber och snurrade runt mest hela tiden. Vaknade kl 5 och ville ha vatten. Vi låg kvar i sängen till kl 6 sen upp och vinkade av Oliver som åkte till Sthlm för jobb över dagen. Colin somnade om framför Bolibompa kl 7.30 och då passade jag också på att krypa ned. Vaknade kl 10 av att Colin ropade på mig. Så underbart skönt att få sova ikapp lite.


 

Åkte till Skeppmora vid lunchtid för att få lite frisk luft. Fikade med pappa, Colins största idol. Sen blev det en lååång eftermiddag hemma med en rätt pigg pojke som krävde sitt, samtidigt som jag behövde jobba en del.


 

Framåt kvällen knackade det på dörren och fina vänner kom med nybakt päronpaj och presenter. Tusen tack Carl-Axel och Gunnel! Blir så rörd av alla dessa fantastiska människor omkring mig.


Nu är Oliver äntligen hemma igen. Märks när jag är ensam med barnen att jag inte har lika mycket ork som vanligt.

Skapa flashcards