moser

Alla inlägg den 20 december 2014

Av Mari - 20 december 2014 21:22

 

Hur trött kan man vara..?! Har legat på samma ställe i soffan nästa hela dagen.


Tack Lina för att du tittade in med godis och tidning❤️ Tack Nina för att du lagade middag till oss och levererade, så uppskattat en dag som denna❤️

Av Mari - 20 december 2014 10:07

 

Första dygnet gjort och det har väl varit sådär. Tröttheten har varit bedövande sen igår eftermiddag. Har också varit otroligt speedad av den stora dosen kortison. 32 tabletter per dygn i fyra dagar. Tog sista tabletterna alldeles nyss och det ska bli sååå skönt att slippa tills nästa kur cellgifter. Jag är uppsvullen som en boll i ansiktet, och hjärtat slår i sjutusen.


 

Varit vaken sen kl 6 men har nu efter frukost lagt mig en stund igen. Ska bara ladda lite energi, sen försöka ta mig ut för frisk luft och sol. Blir nog en promenad. Trött lär jag väl vara ändå. Behöver det för min mentala hälsa. Känns tungt idag, lång väg kvar av den här behandlingen. Julen är nära och inget är som vanligt. Ja ja, humöret går upp och ned så snart är jag kanske med i matchen igen. Känner mig så rik för all fin släkt, fina vänner och inte minst min underbara familj! All stöttning och att ni hör av er betyder sååå mycket!❤️

Ovido - Quiz & Flashcards