moser

Alla inlägg den 30 december 2014

Av Mari - 30 december 2014 17:06

 

Dessa mardrömsdagar verkar aldrig ta slut. Infektionen ger sig inte och jag blir snart galen av smärtan i bihålorna och tröttheten i kroppen. Idag begav jag mig till vårdcentralen. Två timmar igen på en brits. Det togs en massa prover och jag fick till slut en ny omgång med en annan sorts pencellin, samt en massa avsvällande mediciner. Nu måste det bara hjälpa! Hade nästan ätit upp den första tiodagarskuren och nu en ny lika lång kur. Det betyder att jag ska äta den ända fram till nästa torsdag då det är planerat att jag ska få min andra kur med cellgifter. Vilket i sin tur betyder att det ser lite mörkt ut för det. Det kan alltså hända att de ställer in det och väntar tills kroppen är starkare. Nä nu är det bara krångel!!

Skapa flashcards