moser

Alla inlägg den 24 januari 2015

Av Mari - 24 januari 2015 22:03

 

Som av ett under vaknade jag imorse och mådde så mycket bättre. Har haft några dagar med noll ork och ont i bihålorna. Jag känner fortfarande av det, men det verkar som att det kanske går över av sig självt nu.


Och vilken timing! Idag hade vi Charlies skoterkalas. Igår trodde jag att jag inte skulle kunna vara med såsom jag mådde då. Jag hade mycket mer ork än vad jag vågat önska, och dagen blev så bra. Alla 15 bjudna barn kom och alla verkade ha så kul. Mamma, pappa och Nina med familj var med och hjälpte till, vilket jag är evigt tacksam för. Charlie somnade nöjd och glad över dagen. Colin har varit lika nöjd och glad som har fått varit hos Edvin och lekt under tiden. Tack Lina för den hjälpen!


Jag har så fina vänner och familj! Det betyder så otroligt mycket. Mina närmsta har verkligen stått vid min sida varje dag under den här tuffa tiden. Att få ett sms med frågan hur jag mår, eller nån som vill titta in för att umgås en stund betyder så otroligt mycket för mig. Ni vet vilka ni är och ni är bäst!! ❤️❤️❤️



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards