moser

Direktlänk till inlägg 29 januari 2015

Tredje gjord

Av Mari - 29 januari 2015 22:12

 

Tredje kuren och halva cellgiftsbehandlingen gjord. Har dock svårt att räkna halvtid förrän jag gått igenom denna gångs biverkningar. Det är först då jag på riktigt kan säga att halva tiden är gjord, dvs om ca två veckor. Men självklart känns det bra ändå och samtidigt läskigt att återigen behöva vänta in alla biverkningar.


Mamma var med mig idag och det var trevligt! Skönt med mammas stöd. Vi passade på att äta lunch efteråt och handla lite. Mysigt! På eftermiddagen överraskade Oliver mig med champagne. Och nu på kvällen hade han dukat fram schweizernöt och ostbågar. He knows me so well!


Nu ser jag fram emot en lugn helg utan planer. Ska bara ta igen tid med mina fina grabbar. Veckorna rullar på så snabbt med alla måsten och det blir sällan tid att umgås i det spontana. Japp så får det bli!

 
 
Ingen bild

Gunnel

30 januari 2015 05:39

Allt gott till hela familjen! ❤❤❤❤

 
Ingen bild

Helen

30 januari 2015 08:48

Fredagskram till er alla❤💗❤

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mari - 5 oktober 2015 09:42


Halsfluss igen. Mitt immunförsvar är inte vad det borde. Det har varit en tuff period. Dels med de fysiska besvären - immunförsvaret, värken i kroppen, den dåliga orken. Men också den psykiska, vilket leder till att bl.a. sömnen blir lidande. Överla...

Av Mari - 3 september 2015 00:23


Oj vad länge sen jag skrev nåt här... Har inte haft nån lust till att skriva. Det har varit en lång sommar. Hade önskat att den varit bättre än vad den varit men sånt kan man inte råda över. Många tråkiga saker som hänt men som rör människor omkring ...

Av Mari - 24 juni 2015 04:23


Då var det gjort! Gick överlag bra, tycker jag. Var nervös på morgonen, men hade ändå en känsla av att det var rätt beslut att göra det nu. Åkte hemifrån redan kl 05.45 eftersom jag hade första operationstiden för dagen. Jag fick lite lugnande när j...

Av Mari - 22 juni 2015 21:51


Då är det återigen dags att lägga sig på operationsbordet. Denna gång ska äggstockarna tas bort. Väckarklockan är ställd på 04.50 och jag står först på listan för dagen att opereras i Falun. Känns inge vidare att återigen bli däckad, när nu orken än...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards