moser

Alla inlägg den 5 februari 2015

Av Mari - 5 februari 2015 20:11

  Lång dag som gått i snigelfart. Blev isolerad på mitt rum. Får alltså inte gå ut ur rummet. Bara viss personal som får komma in här. Dom får inte ta in vad som helst här. Besök får man helst inte ha, men om man insisterar så bestämmer sköterskan. Alla förutsättningar för en kul period helt enkelt, NOT! Nädå, det har gått an ändå tycker jag. Har mest vilat och slötittat på tv. På sena eftermiddagen började jag känna mig piggare och efter varje timme har jag fått mer ork. Halleluja! Tidigt imorgon bitti tas nya prover och då hoppas jag att min känsla visar sig i provresultatet.


Har FaceTime:at med pojkarna därhemma, de har fortfarande hög feber och hosta. Känns inte alls bra att inte kunnat vara där. Oliver håller ställningarna bra såklart, men åh vad jag önskar att inte det här hände precis samtidigt. Imorgon tar MaPa över barnen så att Oliver kan åka på kundmöte. Hoppas hoppas dom är lite bättre tills dess.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards