moser

Alla inlägg den 19 februari 2015

Av Mari - 19 februari 2015 20:49

 

Från sommaren år 2014


Fjärde kuren gjord!👏 Bara två kvar nu! Svårt att förstå faktiskt. Sköterska från onkologen ringde upp tio minuter innan vi skulle åka till Falun. Hon sa att så länge jag inte har feber så ger dom kuren. Kändes bra att få köra som planerat. Min vän Lina körde mig till Falun och hängde med mig på behandlingen. Blev en trevlig dag med mycket prat, salladslunch och skratt. Hon är en klippa som alltid finns där med kloka ord och aldrig rädd för stötta hur dåligt jag än mår. Och är det riktigt illa så slutar det ändå ofta med att vi skrattar åt allt elände. Inte många man kan ha det så med. Love you!


Illamåendet kom dock som ett brev på posten redan tidigt här på kvällen, MEN det är hanterbart. Imorgon bitti ska jag ta kortison samt ett långtidsverkande illamåendemedel så jag ska försöka stå ut tills dess. Har annat att ta till inatt ifall det krisar.


Tillsammans med en mycket bra nyhet så blev detta en bra dag! Mera sånt!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards