moser

Alla inlägg den 25 februari 2015

Av Mari - 25 februari 2015 12:18

 

Illamåendet har tydligen bestämt sig för att hänga med mig ett tag. Det är inte lika illa idag men det finns där hela tiden. Om jag inte äter så blir det ännu värre. Svårt när man mår illa samt när det inte smakar som det brukar.

Igår var en bra dag! Fick besök av lillasyster Linda på fm. Vi tog med pojkarna för lunch på stan. Så skönt att komma ut, samtidigt som det känns jobbigt att vara bland mycket folk. Löser det genom att "gå in i min bubbla" och bara koncentrera mig på den närmsta omgivningen - barnen och det jag gör. På em körde vi fika här men mamma, pappa, Nina och barnen. Jättemysigt! Var hundra år sen det hände senast. 


Idag är det lite tyngre. Trött på illamåendet. Trött i kroppen. Trött i huvudet. Jobbig natt med ont i magen. Cellgifterna och alla annan medicin går hårt åt magen.


Imorgon åker pojkarna och Oliver till farmor och då ska jag vila ikapp och försöka bli piggare tills de kommer hem på lördag. Får dåligt samvete av att vara trött, energilös och utan tålamod kring dem. Orättvist! De är så små. Hur ska man kunna begära att de ska förstå? De har ju inte valt att ha det så här.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards