moser

Alla inlägg den 27 mars 2015

Av Mari - 27 mars 2015 17:57

 

Läkarbesök i Falun igår. Sista träffen med onkologen. Vi pratade om tiden som har varit och konstaterade att behandlingen har varit tuff för mig. Mina värden är kassa och främst blodvärden har varit och är väldigt lågt, därför kommer jag att få två påsar blod när jag får cellgifterna på torsdag. Känns lite dramatiskt, men tydligen behöver jag det för att få lite extra ork nu inför sista. Dessutom berättade jag att jag dragits med en envis förkylning och onda bihålor i snart två veckor. Inatt blev jag sämre så jag ringde till sköterskorna och fick antibiotika utskriven direkt. Måste ju vara frisk tills på torsdag. Så nu äter jag pencellin för femtielfte gången... Men hellre det då än att må så här och riskera att inte få kuren på torsdag.


Fick en ny medicin utskriven som ska hjälpa mot illamåendet. Dessutom ökades kortisonkuren, så förhoppningsvis behöver jag inte må lika illa efter sista kuren. Hoppas hoppas! Tack mamma för att du följde med!


Nu ser jag fram emot en helg med familj och vänner!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards