moser

Alla inlägg den 14 april 2015

Av Mari - 14 april 2015 22:50

   


Mår så bra sen några dagar tillbaka! Så här mycket ork har jag inte haft sedan oktober/november. Om det är nåt jag ska klaga på så är det värken i kroppen, förmodligen från sprutorna jag tar. Jag tar långtidsverkande Alvedon regelbundet och det hjälper rätt bra. Förutom det så mår jag oförskämt bra. Nätterna är en helt annan sak, men det orkar jag inte ens skriva om. Vill bara foka på det här positiva nu!!


Idag var jag till Västerås för träff med läkare och sköterskor inför strålningsbehandlingen. Träffade en underbar läkare. Första gången jag känt att det fanns hur mycket tid, engagemang och intresse som helst för mig. Har varit nöjd över nästan all vårdpersonal jag träffat, men detta var något extra. Gjorde också en datortomografi för att mäta ut området som ska strålas. Känns lite tungt att behöva åka till Västerås fem dagar i veckan i fem veckors tid. Vill bara bli lämnad i fred nu, men har inget val så det är bara att köra på.


Förresten, mitt hår har börjat växa! Mycket underligt med tanke på att det inte ens gått två veckor sen sista cellgiftsbehandlingen. Började för några dagar sen att äta B- och D-vitaminer i hopp om att återfå ork och skynda på hårväxten. Kanske har det hjälpt! Tänk vad glad man kan bli av lite hår.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards