moser

Alla inlägg den 20 maj 2015

Av Mari - 20 maj 2015 14:18

Det har varit ännu en intensiv period med roliga och jobbiga händelser. Den här tiden kännetecknas verkligen av stora svängningar mellan de två. Snart hoppas jag att allt elände är över så att det bara återstår roliga grejer.

Jag är inne på min näst sista vecka av strålning. Fem strålningar kvar, dvs en vecka. Varje resa till och från Västerås är numera sååå jobbig. Är så trött på att sitta i timmar på tåget. Och tar jag bilen, vilket händer nån gång i veckan, så känns det som att jag riskerar att somna vid ratten av leda. Ja ja, snart är det över. Börjar bli lite svedd på bröstet. Det är rött och varmt. Smörjer med kortisonkräm varje dag. Tydligen ska det bli som sämst ett par veckor efter sista behandlingen. Får se då.

Är numera rödhårig ? Försökte färga håret brunt. Tänkte att det skulle se ut att vara mer hår, men det blev rödbrunt. Får duga så länge. Tycker det ser med fylligt ut i alla fall. De senaste dagarna har jag dock saknat mitt hår mer än vanligt. Jättejobbigt att se bilder på mitt lååånga hår jag hade i höstas och veta att det tar flera år att få tillbaka den längden? men men... Inte mycket att göra nåt åt.

Nu är det nedräkning på riktigt till Maltaresan ?? Den 2 juni drar jag och Cecilia till varmare breddgrader. Har sett att det är kring 25 grader där nu. Lovely! Längtar.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards