moser

Alla inlägg den 27 januari 2015

Av Mari - 27 januari 2015 18:43

 

Skitdag igår. Bra dag idag. Som min vän Helen och jag konstaterade, jag är som det varannandagsvädret vi har just nu. Som tur är har jag bra dagar när det är bra väder. Igår hade jag ont i bihålorna och noll ork. Åkte till slut in till jouren, men ingen bihåleinflammation tyckte dom. Och idag mår jag ju bättre och orken har kommit åter.


Hållit igång hela dagen. Promenad i solskenet med mamma. Hämtat barnen i skolan (hundra år sen det hände) och bakat bröd. Love it! Imorgon startar det om igen... Provtagning på vårdcentralen, 16 kortisontabletter och mental förberedelse inför min tredje cellgiftskur på torsdag. Vill inte behöva gå igenom det igen! Jag vet att det är ett steg i rätt riktning, att det innebär halvtid och allt det där, men just nu känns det bara skit att behöva må så där dåligt i minst ett par veckor framöver. Illamående from hell, trötthet som inte liknar nåt annat, kortisonsvullen, smakförändring som gör att allt smakar illa, djävulsk värk etc etc. Ja ja... inte mitt val och ett nödvändigt ont. Och för dig som inte behöver gå igenom det här - njut av din dag ❤️


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards